РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000501915<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Малик Л. 
Демографічні та соціолого-екологічні проблеми маркетингу в сфері послуг туристичної індустрії / Л. Малик // Молодь і ринок. - 2010. - № 11. - С. 68-73. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Актуалізовано специфіку туристичної індустрії, яка відіграє велике значення у сфері маркетингу, зокрема, розглянуто демографічні та соціально-економічні проблеми маркетингу. Акцентовано увагу на свідченнях локальних, регіональних і глобальних змін у біосфері, про які повинні знати сучасні маркетологи. Стверджено, що проблема маркетингу в господарській діяльності людини зумовила пошкодження та вичерпування природних ресурсів, що призводить до деформації сформованого протягом мільйонів років природного кругообігу речовин та енергетичних потоків на планеті, внаслідок чого руйнування біосфери Землі може набувати характеру незворотних процесів. Указано на демографічні проблеми України, які повинні розв'язувати маркетологи. Висвітлено просвітницьку та правничу роботу з охорони та збереження вікових дерев.

Актуализирована специфика туристической индустрии, которая играет большую роль в сфере маркетинга, в частности, рассмотрены демографические и социально-экономические проблемы маркетинга. Акцентировано внимание на показаниях локальных, региональных и глобальных изменений в биосфере, о которых должны знать современные маркетологи. Утверждается, что проблема маркетинга в хозяйственной деятельности человека стала причиной повреждения и истощения природных ресурсов, что привело к деформации сложившегося в течение миллионов лет естественного круговорота веществ и энергетических потоков на планете, в результате чего разрушение биосферы Земли может приобретать характер необратимых процессов. Указаны демографические проблемы Украины, которые должны решать маркетологи. Освещена просветительская и правовая работа по охране и сохранению вековых деревьев.

The specific of tourist industry plays a large value in the sphere of marketing. In particular the demographic are included and socially economic problems of marketing.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.1 + У9(4УКР)441.358 + С73(4УКР)64

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського