Винарчик М. Зміст і організація білінгвальної освіти у Франції / М. Винарчик // Молодь і ринок. - 2009. - № 9. - С. 86-89. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Проаналізовано зміст та концептуальні ідеї білінгвальної освіти у Франції, визначено принципи її організації та функціонування. Відзначено, що саме білінгвальна освіта сприяє кращій інтеграції соціальних меншин у французьке суспільство, їх активній участі у політичному та культурному житті країни. Подано приклади різних моделей білінгвального навчання, яке сприяє посиленню ролі мови у навчальному процесі і розвитку інтелектуальних здібностей школярів. Проанализированы содержание и концептуальные идеи билингвического образования во Франции, определены принципы его организации и функционирования. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш121(4ФРА)11
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|