Качмар О. Методика роботи над поліфонічним твором зі студентом-початківцем / О. Качмар // Молодь і ринок. - 2009. - № 9. - С. 79-81. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Досліджено приклади як педагог відкриває перед дитиною світ поліфонічної музики вже з першого року навчання. Зроблено висновок, що здатність розчленовано, диференційовано сприймати і відтворювати на музичному інструменті звукові лінії - одне з найважливіших і найбільш складних завдань музичного виховання. Приведены примеры, как педагог открывает перед ребенком мир полифонической музыки уже с первого года обучения. Сделан вывод, что способность к расчленению, дифференцированному восприятию и отображению на музыкальном инструменте звуковых линий есть одна из наиболее важных и наиболее сложных задач музыкального воспитания. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.55 р(4УКР)3-34
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|