РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000501993<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Пантюк М. 
Підготовка майбутнього вчителя до реалізації міжособистісної взаємодії у колективі школярів / М. Пантюк // Молодь і ринок. - 2010. - № 10. - С. 49-53. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано специфіку реалізації різних виховних стратегій у процесі міжособистісних стосунків (МС) педагогів і школярів, визначено особливості підготовки майбутнього вчителя до реалізації МС з учнями на підгрунті гуманізму та демократії. На основі історичної ретроспективи встановлено, що самоврядування - це важливий фактор виховного процесу, завдяки якому встановлювався тісний зв'язок учителя зі шкільним життям та дитячо-юнацькими організаціями, що створювалися. Підкреслено необхідність глибокої та всесторонньої освіти педагога. Визначено функції вчителя в процесі дитячого самоврядування як взаємовідносини педагога із силами певного оточення - колективом. Наголошено, що самоврядування допомагало реалізувати завдання партнерського зв'язку між вчителем та учнями, сприяло формуванню повноцінного громадянина.

Проанализирована специфика реализации различных воспитательных стратегий в процессе межличностных отношений (МО) педагогов и школьников, определены особенности подготовки будущего учителя к реализации МО с учениками на почве гуманизма и демократии. На основе исторической ретроспективы определено, что самоуправление - это важный фактор воспитательного процесса, благодаря которому устанавливается тесная связь учителя со школьной жизнью и детско-юношескими организациями. Подчеркнута необходимость глубокого и всестороннего образования педагога. Определены функции учителя в процессе детского самоуправления как взаимоотношения педагога с силами определенного окружения - коллективом. Отмечено, что самоуправление помогало реализовать задачи партнерской связи между учителем и учениками, способствовало формированию полноценного гражданина.

In the article the specific of realization of different educate strategies is analyzed in the process of interpersonality relations of teachers and schoolboys. The features of preparation of future teacher are certain to realization of interpersonality relationships with students. The historical retrospective view of noted problem is analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511 + Ч421.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського