РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000502049<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Борисова Т. 
Формування вимог до ергономічних знань та умінь майбутніх інженерів-педагогів / Т. Борисова // Молодь і ринок. - 2010. - № 11. - С. 93-98. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Визначено вимоги до формування ергономічних знань (ЕЗ) і умінь майбутніх інженерів-педагогів у галузі технології виготовлення одягу на прикладі спеціальності "Професійне навчання. Технології легкої та текстильної промисловості". За результатами аналізу наукових публікацій виділено чотири групи ергономічної готовності до професійної діяльності (когнітивну, діяльнісну, ціннісну, креативну). Описано рівні сформованості ЕЗ, три етапи навчальної діяльності у процесі вивчення основ ергономіки. Зазначено, що організація навчального процесу з даного курсу повинна відповідати ергономічним вимогам (модель процесу навчання повинна бути критичною до показників навчально-пізнавальної діяльності студентів, навчально-методичне забезпечення - дозволяти прогнозувати якість навчально-пізнавальної діяльності студентів на основі їх особистісних характеристик, процес навчання має реалізувати інструктивний зворотний зв'язок і дозволити включати механізми мотивації та психічної саморегуляції студентів).

Определены требования к формированию эргономических знаний (ЭЗ) и умений будущих инженеров-педагогов в области технологии изготовления одежды на примере специальности "Профессиональное обучение. Технологии легкой и текстильной промышленности". По результатам анализа научных публикаций выделено четыре группы эргономической готовности к профессиональной деятельности (когнитивная, деятельностная, ценностная, креативная). Описаны уровни сформированности ЭЗ, три этапа учебной деятельности при изучении основ эргономики. Указано, что организация учебного процесса по данному курсу должна соответствовать эргономическим требованиям (модель процесса обучения должна быть критической к показателям учебно-познавательной деятельности студентов, учебно-методическое обеспечение - позволять прогнозировать качество учебно-познавательной деятельности студентов на основе их личностных характеристик, процесс обучения должен реализовать инструктивную обратную связь и включать механизмы мотивации и психической саморегуляции студентов).

The article is sacred to development of the system of requirements to forming of ergonomics knowledge and abilities for the students of technological faculties of industry of light industry. Normative documents, facilities of labor, objects of professional activity, productive function, and also vase knowledge and abilities, are subject an analysis from providing educational disciplines.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511 + М4 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського