РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000502075<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Малик Л. 
Теоретико-методологічні засади стратегії управління маркетинговою діяльністю туристичної галузі у карпатському регіоні / Л. Малик // Молодь і ринок. - 2011. - № 1. - С. 71-75. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Досліджено маркетингову діяльність туристичної галузі в Карпатському регіоні та проблеми формування професійної компетентності майбутніх маркетологів. Охарактеризовано проблему, яка визначається, по-перше, тенденціями соціально-економічного розвитку нашої країни й нових викликів освіті, як найважливішому факторові економічного росту й стабілізації соціального життя; по-друге, необхідністю наукового обгрунтування й адекватного технологічного та методичного інструментування процесу організації професійної освіти відповідно до міжнародних угод у цій галузі; по-третє, стратегічними завданнями реалізації пріоритетів національної освітньої політики, визначених у "Концепції Державної програми розвитку освіти на 2006 - 2010 рр".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.14(4УКР3) к + У9(4УКР3)441.358-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського