Малик Л. Теоретико-методологічні засади стратегії управління маркетинговою діяльністю туристичної галузі у карпатському регіоні / Л. Малик // Молодь і ринок. - 2011. - № 1. - С. 71-75. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.Досліджено маркетингову діяльність туристичної галузі в Карпатському регіоні та проблеми формування професійної компетентності майбутніх маркетологів. Охарактеризовано проблему, яка визначається, по-перше, тенденціями соціально-економічного розвитку нашої країни й нових викликів освіті, як найважливішому факторові економічного росту й стабілізації соціального життя; по-друге, необхідністю наукового обгрунтування й адекватного технологічного та методичного інструментування процесу організації професійної освіти відповідно до міжнародних угод у цій галузі; по-третє, стратегічними завданнями реалізації пріоритетів національної освітньої політики, визначених у "Концепції Державної програми розвитку освіти на 2006 - 2010 рр". Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.14(4УКР3) к + У9(4УКР3)441.358-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|