Андрощук І. Фрейм як спосіб візуалізації навчальної інформації / І. Андрощук // Молодь і ринок. - 2011. - № 6. - С. 78-83. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.
Розкрито зміст поняття "фрейм", ознаки та будову фрейма, а також обгрунтовано доцільність використання фреймів для представлення навчальної інформації студентам на прикладі дисципліни "Педагогічна майстерність".
Шифр НБУВ: Ж24982Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"