Ромащенко І. Визначення цільового компонента педагогічної діяльності як ключовий фактор досягнення результату освітнього процесу / І. Ромащенко // Молодь і ринок. - 2011. - № 11. - С. 78-81. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Приділено увагу проблемам формування у майбутніх викладачів вміння формулювати мету заняття, критичного відбору навчального матеріалу, змісту завдань і вправ для студентів у процесі формування професійної компетентності фахівців. Підсумовано, що сукупність педагогічних цілей, спосіб їхнього взаємозв’язку і єдність пізнавальних, навчальних, розвивальних та виховних компонентів складають педагогічну систему та забезпечують оптимальний результат всього освітнього процесу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.211.3
Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|