Хуань Ч. Особливості структурування творчої інтерсуб’єктної взаємодії вчителя музики з учасниками вокально-хорового колективу / Ч. Хуань // Молодь і ринок. - 2011. - № 11. - С. 176-180. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Проаналізовано особливості структурування творчої інтерсуб'єктної взаємодії вчителя музики з вокально-хоровим колективом. Встановлено орієнтаційно-мотиваційний, комунікативно-оцінний та виконавсько-творчий структурні компоненти. Подано структурний аналіз, який дозволив виокремити складові творчої інтерсуб’єктної взаємодії майбутнього вчителя музики з дитячим вокально-хоровим колективом, до яких віднесено організаційно-мотиваційний, комунікативно-оцінний та виконавсько-творчий компоненти, що у взаємозв’язку, взаємодії та взаємозалежності забезпечують цілісність досліджуваного феномену. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)31-3 + Щ314.18 р
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|