Цідило І. E-learning: понятійно-категорійний аналіз / І. Цідило // Молодь і ринок. - 2011. - № 12. - С. 25-29. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Розглянуто суть ключових понять “електронна освіта”, “освітній конвент”, “інформаційна грамотність”, “дистанційна освіта”, “дистанційне навчання”, “електронне навчання”, “е-навчання”, що в загальному розкривають суть терміну E-learning. Зважаючи на всю нестійкість і неоднозначність термінології, наголошено, що не можна зволікати з перекладом нових книг і посібників з таких актуальних проблем, а термінологію потрібно упорядковувати, але не в збиток надання читачам нового знання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|