Зайцева Л. Інтегрований підхід: сутність та можливість впровадження в дошкільній освіті / Л. Зайцева // Молодь і ринок. - 2011. - № 12. - С. 55-58. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Висвітлено проблему впровадження інтегрованого підходу в освітній процес дошкільного закладу. Охарактеризовано різні типи інтеграції, обгрунтовано принцип діяльнісно-опосередкованої пізнавальної цілісності. Розглянуто інтегрований підхід, який з одного боку, забезпечує цілісність практики, а з іншого, – пізнавальну систему, яка й породжує відповідну їй практичну систему. Введення в освітню практику інтегрованих занять вимагає перебудови процесу навчання. Проаналізовано спосіб вирішення частково існуючого в предметній системі протиріччя між розрізненими предметними знаннями і необхідністю їх комплексного застосування на практиці, у трудовій діяльності людини. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.381
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|