РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000502384<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Зайцева Л. 
Інтегрований підхід: сутність та можливість впровадження в дошкільній освіті / Л. Зайцева // Молодь і ринок. - 2011. - № 12. - С. 55-58. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Висвітлено проблему впровадження інтегрованого підходу в освітній процес дошкільного закладу. Охарактеризовано різні типи інтеграції, обгрунтовано принцип діяльнісно-опосередкованої пізнавальної цілісності. Розглянуто інтегрований підхід, який з одного боку, забезпечує цілісність практики, а з іншого, – пізнавальну систему, яка й породжує відповідну їй практичну систему. Введення в освітню практику інтегрованих занять вимагає перебудови процесу навчання. Проаналізовано спосіб вирішення частково існуючого в предметній системі протиріччя між розрізненими предметними знаннями і необхідністю їх комплексного застосування на практиці, у трудовій діяльності людини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського