Пагута М. Бар’єри у професійній діяльності вчителя трудового навчання у процесі реалізації проектної технології / М. Пагута, Р. Бориславський // Молодь і ринок. - 2011. - № 12. - С. 93-98. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Подано загальну характеристику основних психолого-педагогічних бар’єрів (утруднень), які виникають перед учителями освітньої галузі “Технології” у процесі реалізації ними проектно-технологічного підходу на уроках трудового навчання; подано їх загальну характеристику та визначено шляхи їх подолання. Зазначено, що для належної підготовки майбутнього педагога до подолання психолого-педагогічних бар’єрів у ході реалізації проектної технології трудового навчання важливо, щоб у сферу професійних компетентностей майбутнього учителя освітньої галузі “Технології” поряд із методичною, технічною, технологічною, адаптаційною та інтегративною компетентностями обов’язково була включена проектно-технологічна, яка виявляється як вміння керування учнівськими творчими проектами. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266 + Ч421.421
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|