Пантюк М. Особливості реалізації професійних функцій вчителем у процесі фахової діяльності / М. Пантюк // Молодь і ринок. - 2012. - № 1. - С. 33-36. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Проаналізовано особливості реалізації інформаційно-методичної, діагностичної функцій вчителя-виховника у процесі його підготовки до виховної роботи. Визначено сутність цих функцій з огляду на специфіку їх здійснення за певних соціальних обставин. Досліджено функції вчителя-вихователя: інформаційно-методична, яка передбачає цілу низку специфічних знань, умінь і навичок (вони є основою успіху навчального процесу учнів, як в урочний, так і у вільний від занять час), зокрема засобом самоосвіти; діагностична, яка засвідчує, що без досконалого вивчення особистості усі спроби коригувати хід навчально-виховного процесу та розвитку школяра не матимуть успіху. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|