РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000502608<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гуменюк Т. 
Маркетингові комунікації як елемент технологічної освіти, спеціалізація “Конструювання і моделювання одягу” / Т. Гуменюк // Молодь і ринок. - 2012. - № 6. - С. 89-92. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Визначено основні напрями оновлення змісту технологічної освіти за умов профільного навчання, окреслено перспективи підприємницької діяльності випускників загальноосвітніх установ і педагогічних ВНЗ за напрямом “Технологічна освіта”. Проведено аналіз використання інформаційно-комунікативних технологій маркетингу в індустрії моди і наведено пропозиції щодо підготовки майбутніх вчителів технології з означених питань. Продемонстровано, як виробник одягу, використовуючи Інтернет-технології, отримує низку переваг: зменшення витрат на рекламу продукції, підвищення привабливості сайта для покупця; можливість швидко представити останні новинки колекції тканин і моделей, можливість проведення маркетингових досліджень, підвищення ефективності рекламних компаній.


Індекс рубрикатора НБУВ: М4-2 р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського