Буднік С. Формування дослідницьких умінь учнів засобами проектної діяльності / С. Буднік // Молодь і ринок. - 2012. - № 7. - С. 127-129. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Розкрито сутність методу проектів і особливості його застосування у навчальному процесі загальноосвітньої школи. Наведено види проектів і структуру дослідницького проекту. Зазначено, що використання і ефективність методу проектів визначається наступними критеріями: пошуково-дослідницький компонент діяльності, якість і правильність виконання завдання, самостійність, оригінальність (новизна) виконаної роботи, час виконання, конкурентоспроможність проекту. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.29 + Ч421.268
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|