Козловська І. Теоретико-методологічні основи інтеграції знань у навчальному процесі: основи дидактичної інтегрології / І. Козловська // Молодь і ринок. - 2012. - № 11. - С. 31-35. - Бібліогр.: 378.3 назв. - укp.Обгрунтовано методологічні підходи щодо інтеграції та концептуальні основи інтеграції знань. Введено та обгрунтовано поняття дидактичної інтегрології як галузі педагогічного знання, наведено її базові закономірності та принципи структурування навчальних знань в процесі їх інтеграції. Обговорено інтеграцію знань, що базується на закономірностях дидактичної інтегрології, суттєво підвищує якість навчання і спричиняє позитивні якісні зрушення у параметрах, які характеризують загальноосвітню та професійну підготовку, за умови впливу на ці параметри виділених варіативних чинників інтеграції. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.211.5
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|