РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000502786<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Волошко Л. 
Компетентнісний підхід в системі вищої аграрної освіти / Л. Волошко // Молодь і ринок. - 2013. - № 11. - С. 93-97. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Сформульовано основні тенденції та орієнтири розвитку вищої освіти. Уточнено сутність поняття компетентність та перелік обов’язкових критеріїв компетентності. Наголошено на існуванні в межах педагогічної науки різних підходів до класифікації видів професійної компетентності. Висвітлено питання формування професійної компетентності майбутніх аграріїв як представників професій типу “людина – природа”. Запропоновано модель формування професійної компетентності майбутніх фахівців аграрного профілю, до складу якої входять: мікромодель професійного середовища, мікромодель суб’єкта діяльності та мікромодель професійної діяльності. Здійснено компонентний аналіз професійної компетентності у сфері аграрної освіти. Визначено основні педагогічні умови організації навчально-професійної підготовки студентів.

Сформулированы основные тенденции и ориентиры развития высшего образования. Уточнена сущность понятия компетентность и перечень обязательных критериев компетентности. Отмечено существование в рамках педагогической науки различных подходов к классификации видов профессиональной компетентности. Освещены вопросы формирования профессиональной компетентности будущих аграриев как представителей профессий типа "человек - природа". Предложена модель формирования профессиональной компетентности будущих специалистов аграрного профиля, в состав которой входят: микромодель профессиональной среды, микромодель субъекта деятельности и микромодель профессиональной деятельности. Осуществлен компонентный анализ профессиональной компетентности в сфере аграрного образования. Определены основные педагогические условия организации учебно-профессиональной подготовки студентов.

Formulated are the basic trends and benchmarks of higher education. Clarified is the essence of the concept of competence and the list of mandatory criteria of competence. Noted is the existence within the pedagogy of different approaches to classification of professional competence. Elucidated are the questions of the formation of professional competence of farmers as members of professions such as "man - nature". Proposed is the model of professional competence of professionals of the agricultural profile, which includes: micro model of the professional environment, stakeholder micro model and micro model of professional activity. Conducted is the component analysis of professional competence in the field of agricultural education. Determined are the main pedagogical conditions of teaching and training students.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського