РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000502788<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Салій С. 
Професійна діяльність вчителя музики та його образотворче мислення / С. Салій, В. Салій // Молодь і ринок. - 2013. - № 11. - С. 102-106. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Досліджено напрямки професійної діяльності вчителя музики загальноосвітньої школи. Обгрунтовано непересічне значення образного мислення в онтогенезі людини, зокрема в професійній діяльності. Особливу увагу приділено поняттю «образ» як основній категорії художньо-образного мислення та складовій мистецтва. Розглянуто психічні процеси, які супроводжують образне мислення та емоційну складову художнього мислення. Проаналізовано взаємозв’язок художнього мислення людини та рівня розвитку її інтелекту. Висловлено думку про те, що найбільш сильно художньо-образне мислення виявляється в інструментальному виконавстві та в процесі розповіді про музичний твір. Висвітлено аспекти становлення образно-творчого мислення вчителя музики у відповідності зі змістом музично-педагогічної роботи. Запропоновано методи активізації образно-творчого мислення у студентів музично-педагогічних спеціальностей.

Исследованы направления профессиональной деятельности учителя музыки общеобразовательной школы. Обосновано непреходящее значение образного мышления в онтогенезе человека, в частности в профессиональной деятельности. Особое внимание уделено понятию «образ» как основной категории художественно-образного мышления и составляющей искусства. Рассмотрены психические процессы, которые сопровождают образное мышление и эмоциональную составляющую художественного мышления. Проанализирована взаимосвязь художественного мышления человека и уровня развития его интеллекта. Высказано мнение о том, что наиболее сильно художественно-образное мышление проявляется в инструментальном исполнительстве и в процессе рассказа о музыкальном произведении. Освещены аспекты становления образно-творческого мышления учителя музыки в соответствии с содержанием музыкально-педагогической работы. Предложены методы активизации образно-творческого мышления у студентов музыкально-педагогических специальностей.

Studied is the professional activity of secondary school music teacher. Proved is the great importance imaginative thinking in human ontogenesis, particularly in professional activity. Particular attention is paid to the concept of "image" as the main category of artistic and imaginative thinking and component art. Considered are the mental processes that accompany creative thinking and emotional component of creative thinking. Analyzed is the relationship of artistic thought and human development level of intelligence. Felt that the most highly artistic and creative thinking is evident in instrumental performance and in the process of stories about music. Elucidated are the aspects of the formation of figurative and creative thinking music teacher in accordance with the content of musical and pedagogical work. Proposed are the methods of image-intensification of creative thinking in students and teaching music majors.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р-013

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського