РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних



Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000502792<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Євсюков О. 
Концепція формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх викладачів вищих аграрних навчальних закладів в магістратурі за спеціальністю "Педагогіка вищої школи" / О. Євсюков // Молодь і ринок. - 2013. - № 11. - С. 124-128. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено загальні проблеми функціонування системи ступеневої освіти в Україні. Проаналізовано сучасний стан підготовки викладачів для вищої аграрної школи. Визначено чітку концепцію формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх викладачів вищих аграрних навчальних закладів в магістратурі за фахом «Педагогіка вищої школи». Виявлено недоліки традиційної системи формування науково-педагогічних кадрів в галузі аграрної освіти. Запропоновано інтегрувати теоретичну та практичну складові курсу «Педагогіка вищої школи» в систему вищої аграрної освіти. Визначено перелік основних складових професійно-педагогічної компетенції, необхідних для викладача ВНЗ. Сформульовано основні характеристики викладача ВНЗ та умови ефективності магістерської підготовки. Наголошено на запровадженні цілісного підходу до навчання майбутніх педагогічних кадрів для ВНЗ.

Освещены общие проблемы функционирования системы многоуровневого образования в Украине. Проанализировано современное состояние подготовки преподавателей для высшей аграрной школы. Определена четкая концепция формирования профессионально-педагогической компетентности будущих преподавателей высших аграрных учебных заведений в магистратуре по специальности «Педагогика высшей школы». Выявлены недостатки традиционной системы формирования научно-педагогических кадров в области аграрного образования. Предложено интегрировать теоретическую и практическую составляющие курса «Педагогика высшей школы» в системе высшего аграрного образования. Определен перечень основных составляющих профессионально-педагогической компетенции, необходимых для преподавателя ВУЗ. Сформулированы основные характеристики преподавателя ВУЗ и условия эффективности магистерской подготовки. Отмечено внедрение целостного подхода к обучению будущих педагогических кадров для ВУЗ.

Elucidated are the general problems of system operation level education in Ukraine. Analyzed is the current state of teacher training for higher agricultural school. Clearly defined is the concept of professional and pedagogical competence of teachers of higher agricultural education institutions in the Master's degree "Pedagogy of higher school". Revealed are the shortcomings of the traditional system of formation of the teaching staff in the field of agricultural education. Proposed is to integrate theoretical and practical components of the course "Pedagogy of higher school" into Higher Education. Determined is the list of the main components of vocational teacher competencies for teachers college. Formulated are the basic characteristics and conditions of the university teacher effectiveness master training. Noted is the implementation of a holistic approach to training future teachers for high schools.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511 + П.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського