РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000502812<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Карпа І. 
Використання online-ресурсів при вивченні англійської мови студентами ВНЗ / І. Карпа // Молодь і ринок. - 2013. - № 2. - С. 62-65. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Здійснено огляд найбільш популярних online-ресурсів для вивчення англійської мови та розглянуто особливості їх використання студентами ВНЗ. Підсумовано, що використання online-ресурсів у навчальному процесі дозволяє вирішити низку завдань, спрямованих на одержання нової автентичної інформації, покращання навичок читання через засвоєння текстів з Інтернет-мережі, вдосконалення навичок аудіювання за допомогою регулярного прослуховування відеоматеріалів, постійне поповнення активного і пасивного словникового запасу лексикою сучасної англійської мови. Зазначено, що поєднання тексту, графіки, відео матеріалів, звукових ефектів, анімації впливає на емоційні та понятійні сфери, що сприяє ефективному засвоєнню матеріалу.

Осуществлен обзор наиболее популярных online-ресурсов для изучения английского языка и рассмотрены особенности их использования студентами ВУЗ. Подытожено, что использование online-ресурсов в учебном процессе позволяет решить ряд задач, направленных на получение новой аутентичной информации, улучшение навыков чтения через усвоение текстов с Интернет-сети, совершенствование навыков аудирования с помощью регулярного прослушивания видеоматериалов, постоянное пополнение активного и пассивного словарного запаса лексикой современного английского языка. Отмечено, что сочетание текста, графики, видео материалов, звуковых эффектов, анимации влияет на эмоциональные и понятийные сферы, способствует эффективному усвоению материала.

Accomplished overview of the most popular online-resources for learning the English language and the peculiarities of their use of university students. Let down by the use of online-resources in the learning process can solve a series of tasks designed to produce new authentic information; improve reading skills through the assimilation of texts from the Internet network, improving listening skills through regular listening videos , constant replenishment of active and passive vocabulary of modern English vocabulary language, in addition, a combination of text, graphics, video material sound effects, animation affects the emotional and conceptual sphere, promotes effective learning material.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського