РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000502831<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Садова І. 
Професійна підготовка майбутніх учителів до розв'язання складних педагогічних ситуацій / І. Садова // Молодь і ринок. - 2013. - № 3. - С. 70-75. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано сучасні тенденції підготовки майбутніх учителів початкових класів до професійного вирішення складних педагогічних ситуацій. Визначено критерії формування умінь розв’язувати педагогічні задачі та їх показники. Досліджено особливості комунікативної підготовки майбутніх педагогів у контексті розв’язування педагогічних ситуацій. Зроблено висновок, що основний ефект такого навчання виражається у формуванні особистісного ставлення молодих учителів до тих чи інших психолого-педагогічних ідей; зростанні рівня систематичності й осмислення психолого-педагогічних знань, у розвитку в майбутніх вчителів прагнення та навичок.

Проанализированы современные тенденции подготовки будущих учителей начальных классов к профессиональному решению сложных педагогических ситуаций. Определены критерии формирования умений решать педагогические задачи и их показатели. Исследованы особенности коммуникативной подготовки будущих педагогов в контексте решения педагогических ситуаций. Сделан вывод, что основной эффект такого обучения выражается в формировании личностного отношения молодых учителей к тем или иным психолого-педагогическим идеям, росте уровня систематичности и осмысления психолого-педагогический знаний, в развитии у будущих учителей стремлений и навыков.

Analyzed modern trends of training primary school teachers to professional solving difficult teaching situations. Defined criteria for the formation pedagogical skills to solve problems and their indicators. The features of communicative training of future teachers in the context of solving pedagogical situations. Inferred that the main effect of such training resulting in the formation of personal attitudes of young teachers to some psychological and educational iduyam; increase in the level of systematic thinking and psycho-pedagogical knowledge in the development of future teachers' aspirations and skills.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського