РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000502858<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Терещук А. 
Науково-технічний прогрес та проблеми формування змісту технологічної підготовки учнів старшої загальноосвітньої школи / А. Терещук // Молодь і ринок. - 2013. - № 5. - С. 34-39. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто проблеми формування змісту технологічної підготовки учнів старшої школи з позицій прогресу науки. Проаналізовано науково-технічний прогрес як складне інтегроване поняття. Визначено його сутність та структуру, що обумовлює новий зміст технологічної освіти у загальноосвітній школі. Висвітлено частину змісту технологічної освіти, яка відповідає за інтелектуальний розвиток учнів, формування у них предметної проектно-технологічної та ключової інформаційно-комунікаційної компетентностей і має бути визначальною у порівнянні з “ремісничою” частиною, де учні засвоюють лише певний варіант виробничої технології чи технічного процесу.

Рассмотрены проблемы формирования содержания технологической подготовки учащихся старших классов с позиций прогресса науки. Проанализирован научно-технический прогресс как сложное интегрированное понятие. Определены сущность и структура, которая обусловливает новое содержание технологического образования в общеобразовательной школе. Представлена часть содержания технологического образования, которая отвечает за интеллектуальное развитие учащихся, формирование у них предметной проектно-технологической и ключевой информационно-коммуникационной компетентности, которая должна быть определяющей в сравнении с "ремесленной" частью, где ученики усваивают лишь определенный вариант производственной технологии или технического процесса.

Considered the problem of forming the content of technological preparation of high school students from the standpoint of scientific progress. Analyzed scientific and technological progress as a complex integrated concept. Defined the nature and structure, which makes the new content of technology education in secondary school. Presented by some of the content of technological education , which is responsible for the intellectual development of students, the formation of their subject of design and technology and the key information and communication competence , which should be decisive in comparison with the "craft" part , where students learn a particular variant of the production technology or technical process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського