Кузьо В. Творчий розвиток студента-інструменталіста в контексті музичного мистецтва та освіти України / В. Кузьо, Л. Чавва // Молодь і ринок. - 2013. - № 5. - С. 131-135. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Висвітлено творчий розвиток студента-інструменталіста в контексті музичного мистецтва та освіти України із залученням методик провідних фахівців означеного спрямування сучасності. Відзначено, що різноманітні методично-практично-наочні підходи до творчого розвитку музиканта-інструменталіста сприяють різносторонньому виявленню особистості індивіда в контексті музичного мистецтва та музичної, зокрема музично-педагогічної освіти України. Освещено творческое развитие студента-инструменталиста в контексте музыкального искусства и образования Украины с привлечением методик ведущих специалистов определенного направления современности. Отмечено, что разнообразные методически-практически-наглядные подходы к творческому развитию музыканта-инструменталиста способствуют разностороннему выявлению личности индивида в контексте музыкального искусства и музыкального , в частности музыкально-педагогического образования Украины. Lighted creative development of students-instrumentalists in the context of music and arts education in Ukraine with the participation of leading experts techniques specific direction sovremennosti.Otmecheno that a variety of practical and methodical visual approaches to the creative development of a musician - instrumentalist contribute versatile ascertain the identity of the individual in the context of music and art music, particularly musical-teacher Education in Ukraine. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р + Щ315.3/9
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|