РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000502894<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Олексюк М. 
Особливості аналітичного мислення майбутнього вчителя музики / М. Олексюк // Молодь і ринок. - 2013. - № 6. - С. 144-146. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто сутність розвитку аналітичного мислення майбутніх учителів музики. Зроблено висновок, що сформоване аналітичне мислення надає змогу сприйняти та проаналізувати особливості форми та змісту твору мистецтва, стиль автора, його світогляд. Зауважено, що плануючи процес навчання гри на фортепіано, педагог повинен використовувати досвід сучасної педагогічної науки та психології. Підкреслено значення самостійності музичного мислення та методи розвитку педагогом цього феномену. Продемонстровано, що досягнення єдності навчання, виховання та розвитку у професійній підготовці майбутніх учителів музики досягається через поєднання художньо-практичного та аналітико-теоретичного мислення.

Рассмотрена сущность развития аналитического мышления будущих учителей музыки. Сделан вывод, что сформированное аналитическое мышление позволяет воспринять и проанализировать особенности формы и содержания произведения искусства, стиль автора, его мировоззрение. Отмечено, что планируя процесс обучения игры на фортепиано, педагог должен использовать опыт современной педагогической науки и психологии. Подчеркнуто значение самостоятельности музыкального мышления и методы развития педагогом данного феномена. Продемонстрировано, что достижение единства обучения, воспитания и развития в профессиональной подготовке будущих учителей музыки достигается через сочетание художественно-практического и аналитико-теоретического мышления.

Considered essence of the development of analytical thinking of future music teachers. Inferred that formed analytical thinking allows to perceive and analyze the features of the form and content of a work of art, the author's style, his outlook. Observed that the planning process of learning to play the piano teacher should use the experience of modern pedagogy and psychology. Stressed the importance of independence of musical thinking and methods of teacher development of this phenomenon. Demonstrated that achieving unity training and development in the professional training of future music teachers achieved through a combination of art-practical and analytical-theoretical thinking.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.9 + Щ31 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського