РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000502898<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Левкович Р. 
Філософське обгрунтування маркетингу в умовах підготовки майбутніх фахівців підприємництва / Р. Левкович // Молодь і ринок. - 2013. - № 6. - С. 165-167. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто проблему філософського обґрунтування маркетингу, приділено увагу впливу філософії освіти на маркетинг. Враховано, що філософський підхід до осмислення ролі маркетингу дозволяє прийти до висновку, що в ідеалі маркетинг є теорією і практикою, орієнтованою на оптимізацію взаємодії комплексу людських можливостей із середовищем її проживання. Зазначено, що філософські проблеми освітнього маркетингу осмислюються переважно як теоретичний інструментарій вдосконалення певних аспектів освітньої діяльності. Наведено думку, що філософія освітнього маркетингу формується як синтез двох міждисциплінарних наукових дисциплін – філософії освіти та філософії і теорії маркетингу.

Рассмотрена проблема философского обоснования маркетинга, уделено внимание влиянию философии образования на маркетинг. Учтено, что философский подход к осмыслению роли маркетинга позволяет прийти к выводу , что в идеале маркетинг является теорией и практикой, ориентированной на оптимизацию взаимодействия комплекса человеческих возможностей со средой его обитания. Отмечено, что философские проблемы образовательного маркетинга осмысливаются преимущественно как теоретический инструментарий совершенствования определенных аспектов образовательной деятельности. Приведено мнение, что философия образовательного маркетинга формируется как синтез двух междисциплинарных научных дисциплин - философии образования и философии и теории маркетинга.

Devoted to the problem of philosophical justification marketing, paid attention to the influence of the philosophy of education marketing. Considered that the philosophical approach to understanding the role of marketing leads to the conclusion that the ideal marketing theory and practice is focused on optimizing the interaction of complex human abilities with his environment. Noted that the philosophical problems of educational marketing conceptualized primarily as a theoretical tool of improving certain aspects of the educational activity. Given the view that educational marketing philosophy is formed as a synthesis of two interdisciplinary scientific disciplines - philosophy of education and philosophy and theory of marketing.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-131.1 р3 + Ю252:У

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського