РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000502947<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ковальчук З. 
Вплив генетично-психологічного комунікативно-рефлексивного тренінгу на формування емпатійних та інтелектуальних складових оптимізації педагогічної взаємодії / З. Ковальчук // Молодь і ринок. - 2013. - № 10. - С. 34-39. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто результати впливу генетично-психологічного комунікативно-рефлексивного тренінгу на формування емпатійних та інтелектуальних складових оптимальної педагогічної взаємодії. Проведено формувальний експеримент, спрямований на розвиток готовності до взаємодії.

Раскрыты эмпирические данные по итогам формирующего эксперимента вследствие реализации программы генетически-психологического коммуникативно-рефлексивных тренинга. Проанализированы полученные положительные результаты в показателях эмпатийных и интеллектуальных составляющих оптимального педагогического взаимодействия. Подытожено, что тренинговая программа положительно повлияла на характеристики стиля межличностных отношений, толерантность к неопределенности, эмоциональный и социальный интеллект, психологическую разумность. Представлены таблицы изменений показателей эмпатии, толерантности, эмоционального и социального интеллекта, и психологической разумности под влиянием тренингов.

Revealed are the empirical evidence on the basis of forming experiment because of the application of genetic communicative and reflective psychological training. Analyzed are the positive results are analyzed in terms empathy and intelligent components of optimal pedagogical interaction. Summed up is that the training program had a positive impact on the characteristics of the style of interpersonal relationships, tolerance of uncertainty, emotional and social intelligence, and psychological rationality. Posted are the table of changes in empathy, tolerance, emotional and social intelligence, and reasonableness under the influence of psychological training. Proposed are the promising directions for further research components of teacher interaction.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.04 + Ю702.39

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського