РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000502951<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Матяшук В. 
Проблема облагородження душі й серця дитини в педагогічній творчості Ш. О. Амонашвілі / В. Матяшук // Молодь і ринок. - 2013. - № 10. - С. 59-62. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито сутність маніфесту «Педагогіка співробітництва» як програмного документа для гуманізації освітнього простору. Відзначено внесок Ш. О. Амонашвілі в педагогіку формування особистості – його концепцію гуманної школи. Визначено програмні цілі концепції гуманної школи: духовно-моральне виховання дитини, становлення і розвиток пізнавальних сил, забезпечення творчого засвоєння знань. Розглянуто сутність поглядів педагога на підґрунтя морального виховання та помилки системи виховання минулого. Обгрунтовано доцільність авторської розробки мистецтва мислення учнів. Аргументовано потребу виховання культури в філософсько-педагогічній концепції Ш. О. Амонашвілі, заснованій на відмінності дії механізму культури та цивілізації, та визнанні першості культури в процесах виховання. Педагог відстоював думку про те, що в людині закладені зерна культури і виховання повинно їх віднайти та розвинути. Особливу увагу приділено розкриттю сутності «мовленнєвого виховання» як авторської методики Ш. О. Амонашвілі з формування культури мовлення у школярів. Проаналізовано доробок педагога у сфері формування свідомості вчителя та уникнення замкненого авторитарного способу мислення.

Раскрыта сущность манифеста «Педагогика сотрудничества» как программного документа в сфере гуманизации образовательного пространства. Отмечен вклад Ш. А. Амонашвили в педагогику формирования личности - его концепцию гуманной школы. Определены программные цели концепции гуманной школы: духовно-нравственное воспитание ребенка, становление и развитие познавательных сил, обеспечение творческого усвоения знаний. Рассмотрена сущность взглядов педагога на основу нравственного воспитания и ошибки системы воспитания прошлого. Обоснована целесообразность авторской разработки искусства мышления учащихся. Аргументирована необходимость воспитания культуры в философско-педагогической концепции Ш. А. Амонашвили, основанная на различии действия механизма культуры и цивилизации, и признании первенства культуры в процессах воспитания. Педагог отстаивал мысль о том, что в человеке заложены зерна культуры и воспитание должно их найти и развить. Особое внимание уделено раскрытию сущности «речевого воспитания» как авторской методики Ш. А. Амонашвили по формированию культуры речи у школьников. Проанализировано наследие педагога в сфере формирования сознания учителя и избегания замкнутого авторитарного образа мышления.

Disclosed is the essence of the manifesto "pedagogy of cooperation" as a policy document for education space humanization. Noted is the A. Amonashvili contribution to the pedagogy of identity formation - his concept of humane school. Defined are the program goals of humane concept of school: spiritual and moral education of the child, the establishment and development of cognitive forces, providing creative learning. Considered is the essence of the teacher looks at the foundation of moral education and training system errors of the past. Grounded is the expediency of authoring methods of thinking art. Argued is the need for cultural education in philosophical and pedagogical concepts S. A. Amonashvili based on differences in the mechanism of culture and civilization, and the recognition of the primacy of culture in the process of education. It is proved that a teacher championed the idea that man laid crops and their education should discover and develop. Particular attention is paid to the disclosure of "speech training" as the author's methodology S. A. Amonashvili the formation of speech to schoolchildren. Analyzed are the achievements of the teacher in the fields of teacher awareness and avoid vicious authoritarian mindset.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч33(4РОС)6-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського