РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000502981<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Немченко С. 
Створення рефлексивного середовища магістратури як умова ефективної підготовки майбутнього керівника навчального закладу / С. Немченко, О. Лебідь // Молодь і ринок. - 2013. - № 12. - С. 63-66. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено особливості системи підготовки майбутнього керівника навчального закладу в магістратурі педагогічного університету в контексті зміни освітньої парадигми з когнітивної на рефлексивну. Визначено рефлексивну парадигму як таку, що спрямована на процес дослідження, розвиток навичок розумного мислення та поведінки. Наведено принципи рефлексивної парадигми та чинники створення рефлексивного середовища. Надано оцінку ігрових методів як спеціальних рефлексивних методів. Зроблено висновок, що організація рефлексивного середовища в освітньому процесі має свої принципи та закономірності. Підкреслено, що необхідним компонентом рефлексивного середовища є викладач, здатний до ефективної професійної рефлексії.

Исследованы особенности системы подготовки будущего руководителя учебного заведения в магистратуре педагогического университета в свете изменения образовательной парадигмы с когнитивной на рефлексивную. Определена рефлексивная парадигма как такая, которая направлена на процесс исследования, развитие навыков разумного мышления и поведения. Приведены принципы рефлексивной парадигмы и факторы создания рефлексивной среды. Дана оценка игровых методов как специальных рефлексивных методов. Сделан вывод, что организация рефлексивной среды в образовательном процессе имеет свои принципы и закономерности. Подчеркнуто, что необходимым компонентом рефлексивного среды является преподаватель, способный к эффективной профессиональной рефлексии.

Investigated features of the system of training the future head of the institution in the master's Pedagogical University in the light of changing educational paradigm with cognitive reflexive. Defined reflexive paradigm as one that is aimed at the research process, to develop the skills of rational thinking and behavior. The principles of reflective paradigm and create a reflective environment factors. The estimation methods of the game as special reflective methods. Concluded that the organization reflective environment in the educational process has its own principles and laws. Stressed that an essential component of reflective teacher environment is capable of effective professional reflection.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського