Терлецька Л. Психолого-педагогічні особливості пізнавальної активності учнів / Л. Терлецька // Молодь і ринок. - 2012. - № 9. - С. 162-165. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Розкрито психолого-педагогічні особливості пізнавальної активності учнів та їх відображення у навчально-виховному процесі. Надано оцінку необхідності пізнавальної активності як важливого фактора пізнавальної діяльності учня, без якого неможливо говорити про успішний процесс навчання. Обговорено, що пізнавальна активність учнів є важливим засобом поліпшення і в той же час показником ефективності навчально-виховного процессу школи, оскільки вона стимулює розвиток самостійності учнів, їхній творчий підхід до оволодіння змістом освіти, забезпечує сприятливий мікроклімат для учня в сім'ї, спонукає вчителів до самоосвіти, пошуку шляхів для досягнення високих результатів навчання, бо є своєрідним показником педагогічної майстерності вчителя, його уміння організувати пізнавальну діяльність. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|