РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000503293<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Романова А. А. 
Регулювання розвитку міста на засадах формування та використання бренду територій : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.05 / А. А. Романова; Донец. держ. ун-т упр. - Донецьк, 2014. - 20 c. - укp.

Розроблено теоретико-методичні засади та практичні рекомендації щодо застосування інструменту брендингу територій для регулювання рекреаційно-туристичного розвитку міста. Уточнено категоріальну різницю понять маркетинг території, брендинг території, а також бренд, імідж та репутація території. Складено модель формування концепції бренду міста на основі територіальної ідентичності. Запропоновано алгоритм розроблення та реалізації стратегії брендингу міста, що складається з п'яти основних етапів. Здійснено оцінювання та прогнозування соціально-економічних результатів впровадження стратегії брендингу міста (на прикладі Чернігова). Удосконалено науково-методичний підхід до оцінювання ефективності брендів середніх і малих міст на основі застосування маркетингових досліджень цільових груп споживачів території.


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР)22 + У049(4УКР-4ЧЕР-2Ч)22

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА409131 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського