Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000503293<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Романова А. А. Регулювання розвитку міста на засадах формування та використання бренду територій : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.05 / А. А. Романова; Донец. держ. ун-т упр. - Донецьк, 2014. - 20 c. - укp.Розроблено теоретико-методичні засади та практичні рекомендації щодо застосування інструменту брендингу територій для регулювання рекреаційно-туристичного розвитку міста. Уточнено категоріальну різницю понять маркетинг території, брендинг території, а також бренд, імідж та репутація території. Складено модель формування концепції бренду міста на основі територіальної ідентичності. Запропоновано алгоритм розроблення та реалізації стратегії брендингу міста, що складається з п'яти основних етапів. Здійснено оцінювання та прогнозування соціально-економічних результатів впровадження стратегії брендингу міста (на прикладі Чернігова). Удосконалено науково-методичний підхід до оцінювання ефективності брендів середніх і малих міст на основі застосування маркетингових досліджень цільових груп споживачів території. Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР)22 + У049(4УКР-4ЧЕР-2Ч)22
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА409131 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|