Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000503311<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Мережевий бізнес і внутрішня торгівля України та країн СНД : матеріали IV міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 16 - 17 квіт. 2014 р., Полтава / ред.: О. О. Нестуля, Н. М. Тягунова, П. Ю. Балабан; ВНЗ Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі", Бєлгород. ун-т кооперації, економіки і права, Білорус. торг.-екон. ун-т спожив. кооперації. - Полтава : ПУЕТ, 2014. - 255 c. - укp. - рус.Досліджено трансформаційні процеси у розвитку роздрібної торгівлі за умов ринкової економіки. З'ясовано сучасні підходи до організації логістичного забезпечення вітчизняних корпоративних торговельних мереж на основі ІТ-технологій. Вивчено проблему підготовки фахівців торгівлі як причину зниження продуктивності праці. Охарактеризовано освітні послуги як складову ринку товарів і послуг України. Приділено увагу формуванню конкурентно-спроможної системи торгівлі споживчої кооперації. Визначено сутність і місце в структурі управління фінансової стратегії торговельного підприємства. Описано сучасні методи маркетингу для підвищення ефективності функціонування торгівельних підприємств. Проаналізовано багатоаспектні підходи до класифікації власних торговельних марок ретейлерів. Показано сплив системи мерчандайзингу на ефективність тоговельної діяльності. Розглянуто семіотику як складову сучасних рекламних технологій. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1 я431 + У9(4УКР)421 я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА782705 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|