Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000503453<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Пелещишин О. П. Математичне та програмне забезпечення маркетингової діяльності підприємства в онлайн-спільнотах : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 01.05.03 / О. П. Пелещишин; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів, 2014. - 20 c. - укp.Розроблено математичне та програмне забезпечення для ефективного використання онлайн-спільнот у маркетинговій діяльності підприємства. Удосконалено модель онлайн-спільнот та опис механізмів передавання маркетингової інформації в онлайн-спільнотах. Сформульовано базові стратегії використання онлайн-спільнот у маркетингу із класифікацією завдань та засобів реалізації. Розроблено методи відбору релевантних і важливих для маркетингу онлайн-спільнот, які грунтуються на визначенні уведених показників маркетингової релевантності та маркетингової важливості онлайн-спільнот. Запропоновано метод аналізу ефективності дій маркетологів в онлайн-спільнотах, математичну модель задачі пошуку оптимального розподілу маркетологів між сайтами онлайн-спільнот і підхід до її вирішення. Розроблено програмно-алгоритмічний комплекс, функціональність якого надає можливість організувати та ефективно підтримувати маркетингові комунікації в онлайн-спільнотах. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 ф
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА409237 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|