Салука І. Я. Функціонування сільськогосподарських підприємств на засадах маркетингової орієнтації : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / І. Я. Салука; Львів. нац. аграр. ун-т. - Львів, 2014. - 20 c. - укp.Досліджено проблеми функціонування сільськогосподарських підприємств (СГП) на засадах маркетингової орієнтації. Розглянуто теоретичні та методичні основи маркетингової орієнтації та маркетингових концепцій, особливості їх прояву та реалізації в СГП, методику дослідження процесу й результати впровадження маркетингової орієнтації. Встановлено організаційно-економічні передумови й особливості маркетингової діяльності в СГП Львівської області, визначено передумови реалізації маркетингової орієнтації таких підприємств, значущість маркетингу та основні маркетингові дії, інформаційне забезпечення господарюючих суб'єктів у сільському господарстві. Обгрунтовано основні засади переходу на маркетингову орієнтацію СГП, зокрема у напрямку вдосконалення планування й організації маркетингу та проведення маркетингових досліджень. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1 + У9(4УКР-4ЛЬВ)321.211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА409923 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|