Бурдонос Л. І. Особливості маркетингу туристичних підприємств в Україні / Л. І. Бурдонос // Екон. вісн. ун-ту. - 2013. - Вип. 20/1. - С. 48-53. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Розкрито особливості маркетингової діяльності в туристичній індустрії та концептуальні підходи маркетингових технологій у галузі туризму. Досліджено призначення маркетингу туристичної діяльності. Розглянуто концептуальні підходи до застосування маркетингових технологій у галузі туризму, охарактеризовано етапи розвитку маркетингу в туризмі, систему забезпечення маркетингової діяльності підприємства та особливості маркетингової діяльності в туризмі. Розглянуто необхідності врахування галузевої специфіки маркетингу в туризмі, врахування стану ринку і вироблення на цій основі стратегії розвитку підприємств, яка спроможна надати їм динамічного спрямування діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.1-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73720 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|