РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000503921<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бурдонос Л. І. 
Особливості маркетингу туристичних підприємств в Україні / Л. І. Бурдонос // Екон. вісн. ун-ту. - 2013. - Вип. 20/1. - С. 48-53. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розкрито особливості маркетингової діяльності в туристичній індустрії та концептуальні підходи маркетингових технологій у галузі туризму. Досліджено призначення маркетингу туристичної діяльності. Розглянуто концептуальні підходи до застосування маркетингових технологій у галузі туризму, охарактеризовано етапи розвитку маркетингу в туризмі, систему забезпечення маркетингової діяльності підприємства та особливості маркетингової діяльності в туризмі. Розглянуто необхідності врахування галузевої специфіки маркетингу в туризмі, врахування стану ринку і вироблення на цій основі стратегії розвитку підприємств, яка спроможна надати їм динамічного спрямування діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.1-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73720 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського