Arapov B. New design of piston rods sealing unit of Stirling engine / B. Arapov, K. Seytkazenova, G. Seraliyev // Вестн. двигателестроения. - 2013. - № 1. - С. 38-40. - Бібліогр.: 3 назв. - англ.Зазначено, що перевага пропонованої конструкції вузла ущільнення штоків робочих і витіснювальних поршнів двигуна Стирлинга полягає в тому, що завдяки наданню в міжсальниковий простір середовища, що має тиск на половину менше, ніж середній тиск робочого середовища в робочому циліндрі, натиск на окремі сальники зменшується в два рази. Це, у свою чергу, приведе до збільшення терміну служби сальників також в два і більше рази. У цьому разі сальники, виготовлені з фторопласту, мають тонкостінні пелюстки з конусоподібним внутрішнім отвором, що охоплює ущільнюваний шток, і з первинним натягом надіваються на них. За рахунок високого тиску середовища пелюстки сальника додатково обтискаються до поверхні штока, що забезпечує високу міру герметичності і компенсує можливі відхилення поверхні штока від ідеальної циліндричності. Індекс рубрикатора НБУВ: З364
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24432 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|