РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000507139<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Зюзіна Т. 
Потенціал гуманітарних дисциплін у формуванні світоглядних позицій студентства / Т. Зюзіна // Вища шк.. - 2013. - № 1. - С. 41-47. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розкрито вплив дисциплін гуманітарного циклу на формування світоглядних позицій студентів у світовій практиці університетської освіти за нових культурно-історичних умов. Відзначено загальнокультурний та загальнообов’язковий характер викладання гуманітарних дисциплін для всіх напрямів підготовки спеціалістів. Відзначено засадничу відокремленість системи освіти від державного управління змістом освіти, її самодостатність і здатність до саморегуляції. Акцентовано увагу на необхідності розвитку та поширення етичної освіти серед дітей і молоді та неадекватність заміни загальної етики етикою професійною. Визначено недоліки професійного та особистого розвитку людини, викликані скороченням гуманітарної програми у ВНЗ.

Раскрыто влияние дисциплин гуманитарного цикла на формирование мировоззренческих позиций студентов в мировой практике университетского образования в новых культурно-исторических условиях. Отмечен общекультурный и общеобразовательный характер преподавания гуманитарных дисциплин для всех направлений подготовки специалистов. Указана основополагающая обособленность системы образования от государственного регулирования содержания образования, её самодостаточность и способность к саморегуляции. Обращено внимание на необходимость развития и распространения этического образования среди детей и молодёжи и неадекватность замены этики общей этикой профессиональной. Определены недостатки профессионального и личностного развития человека, вызванные сокращением гуманитарной программы у ВУЗ.

The influence of humanities to form worldview of students in the world of university education in the new cultural and historical conditions is revealed. General cultural and educational character of teaching humanities for all areas of training is marked. Fundamental education separateness from state regulation of educational content, its self-sufficiency and the ability to self-regulate are specified. Attention is drawn to the need for the development and dissemination of ethical education for children and youth and to the inadequate replacement of general ethics by professional ethics. Identified here are the shortcomings of professional and personal development of the individual, which are due to reduced humanitarian program in the higher education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського