РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000507151<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Данілавічютє Е. А. 
Закономірності виникнення, сутність та місце інклюзії у єдиній системі освіти в Україні / Е. А. Данілавічютє // Дефектологія. - 2013. - № 1. - С. 2-8. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто модель організації загальної освіти в Україні та структурні зміни, що пов’язані із включенням до цієї системи осіб з особливими потребами. Розкрито особливості підходу до навчання дітей з особливими потребами через аналіз процесу їх соціалізації в суспільстві. Визначено поняття дизонтогенезу і охарактеризовано його форми та види. Відстежено результати застосування інклюзивної освіти за кордоном для адаптації та навчання осіб з особливими потребами. Аргументовано доцільність та дієвість практики стихійної інклюзії у формуванні загальної та комунікативної культури суспільства. Обгрунтовано формування гнучкої індивідуалізованої системи загальної освіти.

Представлена модель организации общего образования в Украине и структурные изменения, которые связаны с включением в эту систему лиц с особыми потребностями. Раскрыты особенности подхода к обучению детей с особыми потребностями с помощью анализа процесса их социализации в обществе. Определено понятие дизонтогенеза и охарактеризованы его формы и виды. Проанализированы результаты применения инклюзивного образования за рубежом для адаптации и обучения лиц с особыми потребностями. Аргументирована целесообразность и действенность практики стихийной инклюзии в формировании общей и коммуникативной культуры общества. Обосновано формирование гибкой индивидуализированной системы общего образования.

The model of the organization general education in Ukraine and the structural changes, that are associated with the inclusion in the system of special needs are presented. The features of the approach to teaching children with special needs through the analysis of the process of socialization are disclosed. Defined the concept of the dyzontogenesis and have been characterized its forms and types. The foreign results of using inclusive education for adaptation and training people with special needs are traced. The appropriateness and effectiveness of the spontaneous inclusion practice for society common culture and communication are substantiated. Justified here is the formation of flexible individualized system of.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.4(4УКР) + Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського