РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000507158<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Моклович Ю. Я. 
Інклюзивна форма освіти: досвід колективу загальноосвітнього навчального закладу / Ю. Я. Моклович // Дефектологія. - 2013. - № 1. - С. 40-44. - укp.

Висвітлено досвід впровадження інклюзивної освіти в загальноосвітній школі в рамках проекту українсько-канадської співпраці "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні". Визначено фактори успішності впровадження інклюзивної освіти в освітню систему України. Відзначено роль формування позитивного психологічного клімату в колективі учнів та загальноосвітнього закладу в цілому для успішної реалізації інклюзивної моделі освіти. Зосереджено увагу на проведенні просвітницької роботи із батьківським колективом. Розкрито особливості організації навчання дітей з особливими потребами в перших класах.

Освещён опыт внедрения инклюзивного образования в общеобразовательной школе в рамках проекта украинско-канадского сотрудничества "Инклюзивное образование для детей с особыми потребностями в Украине". Определены факторы успешности внедрения инклюзивного образования в образовательную систему Украины. Отмечена роль формирования позитивного психологического климата в коллективе учеников и в целом в общеобразовательном заведении для успешной реализации инклюзивной модели образования. Сосредоточено внимание на проведении просветительской работы с родительским коллективом. Отражены особенности организации обучения детей с особыми потребностями в первых классах.

Reported is the experience inclusive education implementing in secondary school as a part of the Ukrainian-Canadian cooperation project "Inclusive education for children with special needs in Ukraine". The factors of the successful implementation of inclusive education in the Ukrainian educational system are determined. Noticed is the role of creating a positive psychological climate in the team of students and generally in the school for the successful implementation of inclusive education model. Attention is focused on parents’ conducting outreach. The peculiarities of the children-with-special-needs education in the first class are marked.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського