РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000507167<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Дем'яненко Н. 
Контекстність освітнього простору вищої школи: рівень магістратури / Н. Дем'яненко // Вища освіта України. - 2013. - № 1. - С. 50-56. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Обгрунтовано співвідношення компетентнісного підходу та контекстного навчання у вищій школі як методології і практики. Доведено переваги освітнього середовища контекстного типу на рівні педагогічної магістратури. Розкрито роль квазіпрофесійної діяльності у переході від навчальної до професійної реалізації майбутнього магістра педагогіки вищої школи. Запропоновано низку принципів використання контексту як інструменту організації освітньої діяльності. Визначено переваги контекстного навчання на магістерському рівні. Зазначено, що квазіпрофесійна діяльність спрямовує магістрантів на цілеутворення, аналіз і оцінювання проблемних ситуацій, самооцінювання у професійній діяльності, конструювання моделей взаємодії, осмислення багатоманітності педагогічних варіантів.

Обосновано соотношение компетентностного подхода и контекстного обучения в высшей школе как методологии и практики. Доказаны преимущества образовательной среды контекстного типа на уровне педагогической магистратуры. Раскрыта роль квазипрофессиональной деятельности в переходе от учебной к профессиональной реализации будущего магистра педагогики высшей школы. Предложен ряд принципов использования контекста как инструмента организации образовательной деятельности. Определены преимущества контекстного обучения на магистерском уровне. Отмечено, что квазипрофессиональная деятельность направляет магистрантов на целеполагание, анализ и оценку проблемных ситуаций, самооценку в профессиональной деятельности, конструирование моделей взаимодействия, осмысление многообразия педагогических вариантов.

Substantiated ratio competency approach and contextual learning in higher education as a methodology and practice. Proven benefits of the educational environment of the context type of graduate level teaching. The role kvaziprofessionalnoy activity inthe transition from training to the professional development of future master pedagogy of higher education. A number of principles for the use of context as a tool for organizing educational activities. Identified the benefits of contextual learning to master's level. It is noted that directs the activities of kvaziprofessionalnaya undergraduates on goal-setting, analysis and evaluation of problem situations, as in the evaluation of professional activities, constructing models of interaction, understanding the variety of pedagogical options.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського