РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000507169<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Куліненко Л. 
Педагогічна практика: компетентнісний підхід / Л. Куліненко // Вища освіта України. - 2013. - № 1. - С. 63-68. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто компетентнісний підхід в організації педагогічної практики за реальних умов формування майбутнього вчителя. Звернено увагу на проблему формування громадянських, організаторських і трудових компетенцій майбутнього вчителя. Зазначено, що жива педагогічна практика, поєднуючи в собі універсальні якості педагогічної діяльності та унікальні особистісні риси, вимагає від учителя не тільки суто професійно-педагогічних знань, умінь, загальної культури, а й соціально-громадської активності, а саме - виявлення громадянської позиції у ставленні до життя, повсякденній практичній діяльності. Визначено основні види наукової та практичної педагогічної діяльності. Висвітлено основні напрями діяльності майбутнього вчителя у процесі педагогічної практики, а саме: навчально-виховна, організаторська та трудова діяльність.

Рассмотрен компетентностный подход в организации педагогической практики в реальных условиях формирования будущего учителя. Обращено внимание на проблему формирования гражданских, организаторских и трудовых компетенций будущего учителя. Отмечено, что живая педагогическая практика, сочетая в себе универсальные качества педагогической деятельности и уникальные личностные черты, требует от учителя не только сугубо профессионально-педагогических знаний, умений, общей культуры, но и социально-общественной активности, а именно - выявления гражданской позиции в отношении к жизни, в повседневной практической деятельности. Определены основные виды научной и практической педагогической деятельности. Освещены основные направления деятельности будущего учителя в процессе педагогической практики, а именно: учебно-воспитательная, организаторская и трудовая деятельность.

Аre considered competent approach to the organization of teaching practice in real-world conditions of the formation of the future teacher. Attention is paid to the problem of formation of civil, labor and managerial skills of future teachers. It is noted that the live teaching practice, combining quality and versatile educational activities, and unique personality traits, requires teachers not only highly professional and pedagogical knowledge, skills, and general culture, but also social and public activity - namely, the identification of citizenship in relation to life, in daily practice. The main types of scientific and practical teaching. Highlights of the activities of the future teacher in the process of teaching practice, namely, training and educational activities, organizing activities and work activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського