РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000507535<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Syed Zulfiqar Ali Shah 
Advertising effects on firm economic performance / Syed Zulfiqar Ali Shah, Hammad Hassan Mirza, Qaisar Abbas // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 3. - С. 519-525. - Бібліогр.: 524 назв. - англ.

Показаны результаты исследования с помощью различных моделей и методологий влияния рекламы на успешность работы предприятия. Эмпирические данные имеющихся исследований о влиянии рекламы на продажи, прибыль, рыночную стоимость или доходы не позволили сделать однозначные выводы, а большая часть исследований касалась развитых стран и обходила вниманием развивающиеся. На основе выборки пакистанских предприятий, производящих товары массового потребления и котирующихся на бирже, продемонстрировано положительное и значительное влияние рекламы на продажи, доходы и рыночную стоимость данных фирм.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81 + У9(5ПАК)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського