РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000507627<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Juan Jose Blazquez-Resino 
Assessing consumers' attitudes towards web advertising in the service context / Juan Jose Blazquez-Resino // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 8. - С. 212-223. - Бібліогр.: 63 назв. - англ.

Показано, что Интернет открывает потребителям неограниченный доступ к информации и возможность контроля контакта с рекламой. Пользователи могут выбирать виды коммерческого контента, с которым они хотели бы ознакомиться, способ его размещения и получаемый объем. Оценка отношения пользователей к онлайн-рекламе стала важным элементом в развитии более прибыльных и эффективных бизнес-стратегий. Ряд исследований показал положительную прямую связь между рекламой и отношением Интернет-пользователей. Проанализировано отношение Интернет-пользователей к 3 различным типам онлайн-рекламы, а также влияние общего отношения к рекламе на отношение к различным ее видам.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81 ф + Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського