РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000507734<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Скрипник Т. 
Концепція навчання та розвитку дітей із розладами аутичного спектра / Т. Скрипник // Дефектологія. - 2013. - № 2. - С. 7-11. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Визначено напрями навчання та розвитку дітей з розладами аутичного спектра. Проаналізовано нормативно-правові засади Концепції навчання та розвитку дітей з розладами аутичного спектра, основні завдання, принципи навчання та розвитку дітей цієї категорії. Розглянуто шляхи впровадження Концепції, окреслено структурні рамки необхідних масштабних та локальних змін в суспільстві: інформаційне, нормативно-правове та навчально-методичне забезпечення за умов інклюзивного простору, створення сучасної інфраструктури системи освіти, зміцнення матеріально-технічної бази, модернізація системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. Спрогнозовано очікувані результати реалізації Концепції.

Определены направления обучения и развития детей с расстройствами аутичного спектра. Проанализированы нормативно-правовые основы Концепции обучения и развития детей с расстройствами аутичного спектра, основные задачи, принципы обучения и развития детей этой категории. Рассмотрены пути внедрения Концепции, обозначены структурные рамки необходимых масштабных и локальных изменений в обществе: информационное, нормативно-правовое и учебно-методическое обеспечение в условиях инклюзивного пространства, создание современной инфраструктуры системы образования, укрепление материально-технической базы, модернизация системы повышения квалификации педагoгичних кадров. Спрогнозированы ожидаемые результаты реализации Концепции.

The concept was designed to attract attention of government, public, business community and educators in order to find proper place in the education system for children with autism and to integrate them into society. The concept based on: way of organization the system of help for children with autism witht the following interrelated components as family-child-society; early intervention, based on family resources (family-oriented approaches); individual-oriented technologies of education and development of children with authi9sm; their gradual integration into educational area, in help of using the environmental resources (space structure, visual supports, alternative communication), support of inclusive education, which based on individual educational plan; professional training for chil; dren with autism; specialists’ professionalism who work with autism. The author presents the ways of introducing the concept taking into account existing realities in the Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського