РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000507736<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Супрун М. 
Особистість вихователя спеціальної школи-інтернату / М. Супрун // Дефектологія. - 2013. - № 2. - С. 15-17. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто актуальну проблему формування особистості вихователя спеціалізованого навчального закладу. Проаналізовано погляди вітчизняних науковців у галузі виховання на зв'язок між компонентами виховного процесу, на сутність виховання як двостороннього процесу діяльності педагога та вихованця. Названо основні характеристики гуманного ставлення вихователя до вихованця: позитивна установка вчителя на сприймання дитини, прагнення розуміти її потреби, інтереси, сприяння розвиткові загальнолюдської сутності й її індивідуальності. Підкреслено значення соціалізації випускників спеціальних шкіл-інтернатів для дітей-сиріт. Зазначено, що сучасна педагогічна наука містить ґрунтовні підходи до вивчення проблеми виявлення закономірностей у вихованні людини.

Рассмотрена актуальная проблема формирования личности воспитателя специализированного учебного заведения. Проанализированы взгляды отечественных ученых в области воспитания на связь между компонентами воспитательного процесса, на сущность воспитания как двустороннего процесса деятельности педагога и воспитанника. Названы основные характеристики гуманного отношения воспитателя к воспитаннику, в частности: позитивная установка учителя на восприятие ребенка, стремление понимать его потребности, интересы, содействие развитию общечеловеческой сущности и ее индивидуальности. Подчеркнуто значение социализации выпускников специальных школ-интернатов для детей-сирот. Отмечено, что современная педагогическая наука содержит основополагающие подходы к изучению проблемы исследования закономерностей в воспитании человека.

The problem of formation of tutor’s personality of modern special school for various categories of students with special needs is analyzed. The author’s vision of the modern tutor of special school is expressed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.341

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського