РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000507737<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Таранченко О. 
Універсальна практика навчання та надання підтримки учням з особливими потребами / О. Таранченко // Дефектологія. - 2013. - № 2. - С. 18-21. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто певні аспекти диференційованого навчання учнів з особливими потребами: охарактеризовано складові технології переходу від традиційних методів викладання до особистісно-орієнтованого навчання (цільовий блок, моніторинг успішності, система оцінювання). Описано етапи, індикатори якості для визначення ефективності диференційованого навчання (ДН). Підкреслено значення вербальних та невербальних методів активізації навчання. Виокремлено та обґрунтовано п’ять індикаторів якості навчання: вчитель, зміст, учень, викладання, оцінювання і, відповідно, п’ять етапів застосування цієї технології: рефлексія, оцінювання навчального плану, аналіз індивідуальних особливостей учнів, планування уроків, удосконалення практики на основі фактичної інформації. Сформульовано основні завдання ДН: застосування традиційних методів навчання й активних методів, багаторівневий підхід до навчання, структурування кожного заняття, контроль рівня академічної успішності, створення позитивного мікроклімату.

Рассмотрены практические аспекты дифференцированного обучения учащихся с особыми потребностями: охарактеризованы составляющие технологии перехода от традиционных методов преподавания к личностно-ориентированному обучению (целевой блок, мониторинг успеваемости, система оценивания). Описаны этапы, индикаторы качества для определения эффективности дифференцированного обучения. Подчеркнуто значение вербальных и невербальных методов активизации обучения. Выделены и обоснованы пять индикаторов качества обучения: учитель, содержание, ученик, преподавание, оценка и, соответственно, пять этапов применения этой технологии: рефлексия, оценка учебного плана, анализ индивидуальных особенностей учащихся, планирование уроков, совершенствование практики на основе фактической информации. Сформулированы основные задачи дифференцированного обучения: применение традиционных и активных методов обучения, многоуровневый подход к обучению, структурирование каждого занятия, контроль уровня академической успеваемости, создание благоприятного микроклимата.

The author presents some practical aspects of differential teaching, as a modern conceptual approach, and methods of students’ work organization in the classroom regarding to their individual needs. The technology has three parts: setting goals, monitoring achievement of these goals and evaluation system. It will help transferring from the usage of traditional teaching methods to the practice of teaching based on the educational needs of students. Singled out five qualitative indicators of differentiated teaching elements (teacher, content, student, teaching, evaluation) that are agreed with the five stages of mastery of this practice.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.241

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського