РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000507738<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гудим І. 
Концептуальні підходи до організації психолого-педагогічного супровіду дітей раннього віку з глибокими порушеннями зору / І. Гудим // Дефектологія. - 2013. - № 2. - С. 22-26. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано авторську модель психолого-педагогічного супроводу дітей з глибокими порушеннями зору, в якій схематично описано структурні компоненти моделі та інтегративний характер консультативного пункту. Зроблено дефініціальний аналіз понять "ранній супровід", "супровід батьків". Виокремлено та охарактеризовано принципи, загальні та специфічні завдання раннього супроводу. Названо основні напрями реалізації цих завдань та принципів. Визначено етапи ранньої допомоги: діагностичний, пошуковий, консультативно-проектний, діяльнісний та рефлексивний. Підкреслено необхідність ресурсного забезпечення ефективної реалізації психолого-педагогічного супроводу дітей з глибокими порушеннями зору раннього віку, зокрема нормативно-правове, науково-методичне, кадрове та соціальне.

Представлена авторская модель психолого-педагогического сопровождения детей с глубокими нарушениями зрения, описаны структурные компоненты этой модели и интегративный характер консультативного пункта. Сделан дефинициальный анализ понятий "раннее сопровождение", "сопровождение родителей". Выделены и охарактеризованы принципы, общие и специфические задачи раннего сопровождения. Названы основные направления реализации этих задач и принципов. Определены этапы ранней помощи: диагностический, поисковый, консультативно-проектный, деятельностный и рефлексивный. Подчеркнута необходимость ресурсного обеспечения эффективной реализации психолого-педагогического сопровождения детей с глубокими нарушениями зрения раннего возраста, в частности: нормативно-правовое, научно-методическое, кадровое и социальное обеспечение.

In the last decade marked growing number of children with deep visual impairment as a result retinopathy prematurity. Ukraine has a branched network of special schools for the visually impaired preschool children. However, marked deficiencies systematic psychological and educational assistance for children who are blind from birth to 3 years old. The article presents the results of analyzed the system of early support for children with mental and physical development in Ukraine. The conceptual approaches, purpose areas of early support of blind and visually impaired children, which are focused upon the enhancement of opportunities to help children and their families and increase of its effectiveness, are defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського