РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000507744<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Вавіна Л. 
Концептуальні підходи до реалізації змісту дошкільної освіти дітей із порушеннями зору / Л. Вавіна // Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. - 2013. - № 3. - С. 4-9. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Обгрунтовано вибір основних засобів реалізації в практиці дошкільної освіти змісту навчання дітей із порушенням зору. Детально розкрито засоби реалізації завдань педагогічного керівництва, що забезпечує оптимальний компенсаторний і корекційний ефект навчання. Подано рекомендації щодо використання ефективних технологій навчання з корекції психічного та фізичного розвитку, формування сенсорного досвіду. Охарактеризовано три основні методи навчання дітей: словесний, наочний, практичний. На основі викладеного матеріалу сформульовано основні концептуальні підходи до удосконалення процесу корекційного навчання дітей дошкільного віку з порушенням зору

Обоснован выбор основных средств реализации в практике дошкольного образования содержания обучения детей с нарушением зрения. Подробно раскрыты средства реализации задач педагогического руководства, которое обеспечивает оптимальный компенсаторный и коррекционный эффект обучения . Даны рекомендации по использованию эффективных технологий обучения по коррекции психического и физического развития , формирования сенсорного опыта. Охарактеризованы три основных метода обучения: словесный , наглядный , практический . На основе изложенного материала сформированы основные концептуальные подходы к совершенствованию процесса коррекционного обучения детей дошкольного возраста с нарушением зрения.

The choice of the main means of implementation in practice of preschool education for children with visual impairment. Details Revealed means of implementing the tasks of pedagogical guidance that provides optimal compensatory and corrective effect of training. Recommendations on use of efficient technologies correctional education correction of mental development, correction of physical development, the formation of sensory experience. Placed three basic methods of learning: verbal , visual , hands-on. On the basis of the material formed the main conceptual approaches to improve the process of remedial education of preschool children with visual impairment


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського