РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000507752<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Омельченко І. 
Особливості психологічних меж хронотопу комунікативної діяльності у взаємодії з однолітками у дошкільників із затримкою психічного розвитку / І. Омельченко // Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. - 2013. - № 3. - С. 54-62. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Подано результати емпіричного дослідження психологічних меж як параметра комунікативної діяльності у взаємодії з однолітками дітей із типовим і затриманим психічним розвитком (ЗПР). Вказано, що дослідження проводилося з дітьми старшого дошкільного віку в чотирьох серіях із застосуванням модифікованого варіанта "Метаморфози" за такими показниками: порушення меж ролі в грі, вихід за межі сюжету, розмір простору, який дитина відмежовує для гри, закритість / відкритість ігрового простору, здатність впускати на свою територію дітей, ставлення до іграшок, тип іграшок. Спостереження за грою довели, що гра дітей із ЗПР має специфічні особливості. Доведено, що дітям із ЗПР необхідна додаткова, спеціально організована ігрова діяльність, у процесі якої буде подолано розрив між функцією програвання й розвивальною функцією гри.

Представлены результаты эмпирического исследования психологических границ в качестве параметра коммуникативной деятельности во взаимодействии со сверстниками детей с типичным и задержанным психическим развитием ( ЗПР ). Указано, что исследование проводилось с детьми старшего дошкольного возраста в четырех сериях с применением модифицированного варианта "Метаморфозы" по таким показателям: нарушение границ роли в игре, выход за пределы сюжета, размеров пространства, которые ребенок отделяет для игры, закрытость / открытость игрового пространства, способность впускать на свою территорию детей, отношение к игрушкам, тип игрушек. Наблюдения за игрой доказали, что игра детей с ЗПР имеет специфические особенности. Доказано, что детям с ЗПР необходима дополнительная, специально организованная игровая деятельность, в процессе которой будет преодолен разрыв между функцией проигрывания и развивающей функцией игры.

The results of empirical studies of psychological boundaries as a parameter of communicative activity in interaction with peers of children with typical and delayed mental development ( mental retardation ) . Stated that the study was conducted with children preschool age in four series using a modified version of the " Metamorphoses" by such indicators : trespassing role in the game , going beyond the plot, the amount of space separates the child to play , indoor / outdoor play space , the ability to close doors to children related to toys , type toys. Noted that observations of the game proved that children play with the CRA has specific features . Proved that children with mental retardation need more , specially organized play activity , during which will be bridged the gap between the function of playing games and developing function .


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського