РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000507765<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Виговська О. 
Суспільство, творці та вчителі-новатори : очевидне і ні / О. Виговська // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2013. - № 1. - С. 4-14. - укp.

Зроблено спробу привернути увагу як всіх освітян і, в першу чергу, керівників шкіл, так і тих, від кого залежить освітянська політика в країні та її реалізація, до ситуацій, коли втрачаються можливості для власного розвитку кожного громадянина й країни в цілому. Виділено п’ять таких ситуацій: відсутність системи впровадження винаходів; проблема фінансової підтримки творців, умільців, питання їхнього визнання, широкої популяризації їхніх здобутків; недофінансування освітньої галузі і як наслідок передбачені, але так і не досягнуті освітні результати; розпорошення вчительського потенціалу на вирішення другорядних, опосередкованих проблем; невпливовість у країні освітян, що є причиною і наслідком низького статусу освіти. Розкрито питання творчого минулого й сьогодення України та стан впровадження винаходів в нашій державі. Зазначено, що в останні роки спостерігається стала тенденція до зростання винахідницької діяльності в Україні; це продемонстровано на прикладі Ужгородського національного університету. Розглянуто проблеми педагогічного новаторства та способи конструктивного їх вирішення. Зосереджено увагу на проекті „Педагоги-новатори в Україні”, автори-герої якого часто йдуть попереду науки й творять унікальні зразки управлінської й педагогічної практики. Їхні заклади стають взірцями для масової загальноосвітньої школи.

Сделана попытка привлечь внимание как всех педагогов и, в первую очередь, руководителей школ, так и тех, от кого зависит образовательная политика в стране и ее реализация к ситуациям, когда теряются возможности для собственного развития каждого гражданина и страны в целом. Выделены пять таких ситуаций: отсутствие системы внедрения изобретений; проблема финансовой поддержки созидателей, умельцев, вопрос их признания, широкой популяризации их достижений; недофинансирование образования и, как следствие, предусмотренные, но так и не достигнутые образовательные результаты; распыление учительского потенциала на решение второстепенных, косвенных проблем; невлиятельность в стране педагогов, что является причиной и следствием низкого статуса образования. Раскрыты вопросы творческого прошлого и настоящего Украины и состояние внедрения изобретений в нашей стране. Отмечено, что в последние годы наблюдается устойчивая тенденция к росту изобретательской деятельности в Украине; это продемонстрировано на примере Ужгородского национального университета. Рассмотрены проблемы педагогического новаторства и способы конструктивного их решения. Сосредоточено внимание на проекте „Педагоги-новаторы в Украине”, авторы-герои которого часто идут впереди науки и создают уникальные образцы управленческой и педагогической практики. Их учебные заведения становятся образцами для массовой общеобразовательной школы.

The author makes an attempt to attract attention of all the educators, our readers (school headmasters), and people who define education policy in Ukraine to the specific situations. The attention is drawn to the fast of lost opportunities of the personal development of every citizen and of the whole country. Five situations were defined by the author. The emphasis is set on the problems of pedagogical innovation as one of the ways of solving the problem successfully.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.46 + Ч34(4Укр)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16674 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського