РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000507812<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Онищенко Т. 
Упровадження моделі державно-громадського управління загальноосвітнім навчальним закладом / Т. Онищенко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2013. - № 5. - С. 106-112. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

У контексті оновлення управління освітою на нових засадах проаналізовано роботу педагогічного колективу комунального освітнього закладу щодо впровадження моделей державно-громадського управління навчальним закладом. Визначено завдання громадсько спрямованого управління навчальним закладом, а саме: забезпечення адаптації змісту навчання до освітніх потреб громадян. З метою демократизації відносин між учасниками навчального процесу здійснено пошук нових форм і методів тристоронньої взаємодії - адміністрації школи, батьків та учнів. Наведено приклад організації учнівського самоврядування «ДАРУС» у СЗШ № 25 м. Дніпродзержинськ. Відзначено, що реалізація законодавчо визначених прав та обов'язків педагогів, учнів та їх батьків на участь в управлінні загальноосвітнім навчальним закладом, задоволення потреб та інтересів учасників навчально-виховного процесу, розвиток погоджувальних механізмів у вирішенні спільних завдань стимулюють активну громадянську підготовку юнацтва.

В контексте обновления управления образованием на новых началах проанализирована работа педагогического коллектива коммунального образовательного заведения по внедрению моделей государственно-общественного управления учебным заведением. Определены задачи общественно направленного управления учебным заведением, а именно: обеспечение адаптации содержания обучения к образовательным потребностям граждан. С целью демократизации отношений между участниками учебного процесса осуществлен поиск новых форм и методов трехстороннего взаимодействия – администрации школы, родителей и учеников. Приведен пример организации ученического самоуправления «ДАРУС» в СОШ № 25 г. Днепродзержинск. Отмечено, что реализация законодательно определенных прав и обязанностей педагогов, учеников и их родителей на участие в управлении общеобразовательным учебным заведением, удовлетворение потребностей и интересов участников учебно-воспитательного процесса, развитие согласовательных механизмов в решении общих заданий стимулируют активную гражданскую подготовку юношества.

Analysis of work in public establishment's pedagogical collective concerning implementation of models for state and public management of educational institution, searching new forms and methods of three-way cooperation, realization of legislatively consolidated rights and responsibilities of pedagogues, students and their parents to participate in management of a general education institution; the repletion of wants and wills of teaching and educational process participants; development of agreement mechanisms for solution of common tasks.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 + Ч421.53

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського